Friday, November 19, 2010

Selamat Hari Sabtu...

Hai...selamat hari sabtu...malam nie aku dh nak bertolak gi Bangi..tp malasnya rasa nk kemas2 beg..rasa sedey ja nk tinggal family ( anak manja..kui3x)..mak kata nnti dh dapat umah sewa boleh je mak ikut aku g dok umah sewa tue dalam dua tiga mggu..mak teringin gk nk jalan2 shopping kt kolompo tue...he3..

Barang apa ntah nk bwk...mak aku kata bwk baju kurung byk2 dulu sbb nnti pi sekolah xleh pkai skirt ka seluar jeans ka t-shirt ka (xbestnya)..nnti2 pelan2 la bwk baju2 laen plak ( beg baju aku kecik ja malas la plak nk bwk beg 2-3 buah, wat sakit tgn ja)...
Tapikan, aku harap2 la sgt kt sekolah baru nnti yg paling penting Pengetua, pentadbiran n organisasi pendidikan khas kt sekolah tue baik2 seram rasa..nie dh la posting aku yg pertama, pengalaman mengajar budak2 pon aku xbyk gi... Semoga Allah mempermudah segalanya..aminnnn...

 

No comments:

Post a Comment